Statystyki czerwca
Winicjatywę w czerwcu odwiedziło ponad 23 tys. czytelników (to drugi najlepszy wynik w dziejach naszego portalu; -34% w porównaniu do maja). Aż 43% stanowili nowi Czytelnicy (witamy!). Drugi wynik zanotowaliśmy również pod względem odsłon – przeszło 124 tys. Ale dodatkowo 27,5 tys. razy czytaliście teksty opublikowane w Magazynie Konwentu Polskich Winiarzy.
Czerwiec był miesiącem gorących tematów. Rekordy biła oczywiście najnowsza, francuska oferta win w Biedronce: blisko 5 tys. osób przeczytało jedyną w internecie recenzję wszystkich win z tej gazetki, a 2,1 tys. ściągnęło wygodną infografikę. Z innych marketowych tematów duże zainteresowanie wzbudziły wina Jack Rabbit z Żabki. Ponad 2 tys. ściągnęło też program zeszłotygodniowego Konwentu Polskich Winiarzy. W tym dziale wciąż publikujemy nowe artykuły: zapraszamy do odwiedzania strony Konwentu. Bardzo popularne okazały się też nasze przewodniki po wine barach w Poznaniu i Warszawie (w poniedziałek opublikujemy drugi odcinek #Gdzie na wino w stolicy). Wśród win dnia największych zainteresowaniem cieszyły się: Gaskonia z Biedronki (12,99 zł), Sauvignon z Tesco (10,49 zł), rosé z Almy (24,90 zł) oraz… tania Langwedocja z DELiWINA (29 zł).
W wakacje Winicjatywa będzie działać w trybie wakacyjnym. Będziemy publikować mniej materiałów, za to jeszcze ciekawsze. Przyjrzymy się winom z 28. kraju Unii Europejskiej – Chorwacji oraz ulubieńcom lata –Vinho Verde i Muscadet. We wrześniu Winicjatywa powróci zaś ze zdwojoną siłą. Miłego winnego urlopowania!