Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

Spotkanie z Edouardem Baijot MW

Komentarze
Edouard Baijot. © E.&J.Gallo

Z Szampanii do Kalifornii – Spotkanie z Edouardem Baijot MW!

Urodził się w Reims, wychował pod Vertus w Côte des Blancs w Szampanii. W 2002 r. rozpoczął pracę w E.&J. Gallo Winery w departamencie odpowiedzialnym za Francję i Benelux, by w ciągu kilkunastu lat kariery dojść do stanowiska dyrektora Fine Wine regionu EMEA, które piastuje do dziś. Zarządza portfolio ikonicznych kalifornijskich brandów takich jak Louis M. Martini, Orin Swift i Talbott. W 2019 r. uzyskał prestiżowy tytuł Master of Wine dołączając do elitarnego klubu 396 największych specjalistów w dziedzinie wina.

Jak dzieciństwo w Szampanii wpływa na życiowe wybory człowieka? Skąd Francuz znalazł się w największej amerykańskiej firmie winiarskiej? Co to znaczy być dyrektorem Fine Wine w Gallo? Jak zdobywa się tytuł Master of Wine i w czym on pomaga? Te i inne pytania zada Edouardowi Baijot MW Tomasz Prange-Barczyński, redaktor naczelny „Fermentu”.

Zapraszamy w środę, 13 maja o 18:00. Link do spotkania na platformie Zoom.

Meeting ID: 914 2115 7288

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.

  • Czy redaktor Barczyński mógłby zadać w moim imieniu pytanie panu Baijot? Mianowicie czy również uważa tak jak redakcja Winicjatywy marki: Louis Martini, Orin Swift i Talbott za „ikoniczne” dla Kalifornii? Twierdzenie takie jest zupełnie kuriozalne wobec faktu, że są to poprawne/bardzo dobre mainstreamowe wina i nic więcej ( odpowiedniki segmentu 30-50zł w Polsce). Takich marek czy win powstają w Kalifornii setki. Ale nie wykluczam że pan Baijot wie o czymś o czym ja nie wiem jeśli chodzi o pozycjonowanie na rynku, odbiór przez konsumentów i jakość tych win. No więc chętnie się dowiem.
    PS. Louis Martini Cabernet Sauvignon z Napa jest bardzo dobrym winem i generalnie je polecam.

    • (Blogger)

      Marek Hnatyk

      Czy uważa Pan, że facet zatrudniony w celu promocji win z portfolio Gallo powie, że jest inaczej?

      • Sebastian Bazylak

        Nie każdy umie kłamać tak żeby inni się nie zorientowali ;-) a dodatkowo akurat dobrze radzę sobie z rozpracowaniem czyjegoś „bullshitu” ;-) więc tak, jego odpowiedź byłaby dla mnie interesująca.

    • Marek Hnatyk

      Jeśli pan Baijot również uważa te wina za ikoniczne to jak nazwie/określi wina robione w Kalifornii przez swojego rodaka Philipa Melkę?