Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

Wybierz najładniejszą polską etykietę!

Komentarze

Dwa lata temu – widząc jak duży progres notuje polskie winiarstwo nie tylko w kwestii jakości samych win, ale i marketingu – po raz pierwszy zorganizowaliśmy konkurs „Oko na wino”, którego celem było wyłonienie najładniejszych i najciekawszych polskich etykiet. Walka o zwycięstwo była zażarta, a jej wyniki możecie przypomnieć sobie pod tym linkiem.

Teraz – na fali jeszcze większego rozpędu wśród etykiet polskich win – konkurs „Oko na wino powraca”, tym razem jako organizowany wspólnie przez SPOT., Ferment oraz Winicjatywę i dopełniając dwa znane już dobrze wydarzenia: konkurs winiarski Polskie Korki i festiwal Polskie Wina. W jego formule nastąpiło jednak kilka zmian.

Oko na Wino 2023” staje się konkurs dla grafików, pracowni graficznych i agencji reklamowych, opracowujących identyfikację wizualną dla polskich winnic. W swojej nowej odsłonie ma się stać corocznym wydarzeniem nagradzającym najlepsze pomysły i realizacje graficzne w polskim winiarstwie. Podobnie jak w przypadku konkursu winiarskiego Polskie Korki, wybór najlepszych etykiet odbywa się w procedurze dwuetapowej. W pierwszym etapie, członkowie jury indywidualnie oceniło wszystkie nadesłane projekty – łącznie było ich kilkadziesiąt. Sześć najwyżej ocenionych etykiet przeszło do kolejnego etapu, w którym członkowie jury (w tym roku pod przewodnictwem Marka Krajewskiego, socjologa wizualnego i profesora zwyczajnego w Instytucie Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza), w czasie wspólnej dyskusji wyłonią najlepsze polskie realizacje, przyznając – także wzorem konkursu Polskie Korki – jedynie trzy nagrody (Złoty, Srebrny i Brązowy Korek).

Tym samym sześciu, wybranym etykietom, które oceni teraz jury, od dziś mogą się także przyjrzeć czytelnicy Fermentu i Winicjatywy, przyznając analogiczny Złoty, Srebrny i Brązowy Korek jako nagrody publiczności. Poniżej sześć najwyżej ocenionych etykiet oraz link do głosowania (na dole tekstu). Przyjrzyjcie się uważnie wszystkim i wskażcie swojego faworyta! Głosowanie trwa do piątku 16 czerwca, a wyniki zarówno głosowania jury, jak i publiczności, ogłoszone zostaną w czasie festiwalu Polskie Wina vol. 10/2023 w poznańskim SPOT., który odbywać się będzie już w najbliższą sobotę!

Oto kandydaci:

Winnica Kamil Barczentewicz Łaskawość Tytusa 2020. Autor: Michał Martynowski / Motyw Studio.

 

Winnica Młynowo Souvignier Gris 2021. Autor: Michał Rybczyński / Ostecx Créative.

 

Winnica Niemczańska Basteja 2021. Autor: Adrian Chytry / Foxtrot Studio.

 

Winnica Słońce i Wiatr Seyval 2022. Autor: Artur Mierzwa.

 

Winnica Stańków Seyval Blanc 2022. Autor: Mikołaj Drużkowski.

 

Winnica Vae Soli Pét-Nat 2022. Autor: Łukasz Rajchel / Chili Studio. Ilustracja: Basia Niemiec.

 

Głosowanie odbywa się pod tym linkiem.

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.