Statystyki listopada
Drodzy Czytelnicy, dziękujemy za kolejny wspólny miesiąc. Po minimalnych 1–4% spadkach wobec rekordowego października Winicjatywa zanotowała w listopadzie kolejny wynik powyżej 100 tys. odsłon. 13,7 tys. unikalnych użytkowników odwiedziło nasz portal ponad 34 tys. razy, czyli ponad tysiąc razy dziennie. Dziękujemy!
Rośnie liczba odwiedzających nas z Google’a – stanowią oni już ponad 40%, a 40% tych wizyt to nowi użytkownicy naszego portalu. Wśród Waszych ulubionych tekstów w listopadzie prym wiodła kontrowersyjna deklaracja Sławomira Chrzczonowicza Nie kupuję w dyskontach, za nią – recenzja nowej oferty Marka Kondrata i podsumowanie medali Grand Prix Magazynu Wino. Duże powodzenie miała nasza nowa inicjatywa – winiarskie radio Winicjatywa.fm. Ulubionymi winami dnia były chilijskie Pinot Noir z Marks & Spencer i Beaujolais Nouveau 2012. Gorącą dyskusję wywołały winiarskie wulgaryzmy w jednym ze wpisów Kuby Janickiego.
Tematami listopada były porto i tokaj – o obu wciąż będziemy pisać, relacjonując m.in. niedawną degustację Tokaj Renaissance w Warszawie. A świątecznym temat grudnia będzie musująca Cava (polecamy śledzić ten tag). Nowe teksty codziennie! Więc zapraszamy codziennie.