Statystyki listopada
Drodzy Czytelnicy, dziękujemy za listopad. Po skokowym wzroście czytelnictwa Winicjatywy w październiku, napędzanym m.in. linkami zewnętrznymi z Wykop.pl, niemożliwym wydawało się powtórzenie tych rezultatów w kolejnym miesiącu. A jednał… Nasz portal odnotował praktycznie tę samą liczbę odsłon (blisko 186 tys.). Odwiedziło nas prawie 39 tys. osób zainteresowanych winem.
Blisko połowa Czytelników powraca do portalu, najczęściej 3–4 razy w tygodniu i spędzając na czytaniu średnio ponad 6 minut! Z 52 tekstów opublikowanych przez nas w listopadzie zainteresowaniem cieszyły się oczywiście recenzje nowych ofert Biedronki i Lidla oraz dwie infografiki prezentujące najlepsze zakupu w tych sieciach. Zainteresowanie Lidlem statystycznie rzecz biorąc po raz pierwszy przekroczyło Biedronkę (znak czasów?).
Ale też doszło do niemałej sensacji. Najpopularniejszym winem dnia okazało się Beaujolais Nouveau 2013 z DELiWINA. Na drugim miejscu – polskie Wino Świętomarcińskie z Winnicy Srebrna Góra. To pierwszy raz w blisko dwuletniej historii naszego portalu, by wina od małych importerów przebiły zainteresowaniem wysokonakładowe etykiety z dyskontów (znak czasów?). Wśród innych ulubionych tematów były: Grand Prix Magazynu Wino, dobór wina do fast food oraz systemy klasyfikacji win.
W grudniu jak to w grudniu – przygotowujemy się do Świąt. W najbliższy weekend 7/8 grudnia Winicjatywa zaprasza na wielki kiermasz świąteczny, gdzie będziecie mogli spróbować przed zakupem i kupić ze zniżką blisko 200 win od czołowych importerów w Polsce, a nasi autorzy poprowadzą aż 13 ciekawych warsztatów – pełen program tutaj. Będziemy również pisali szeroko o winach pasujących do polskich Świąt – zwłaszcza o winach słodkich. Nowe teksty codziennie! Więc zapraszamy codziennie ;-)