Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

Statystyki stycznia

Komentarze

Drodzy Czytelnicy, dziękujemy za wspólny styczeń. Podobnie jak cały polski rynek wina, Winicjatywa zanotowała spadek formy. Po rekordach grudnia przyszły kilkunastoprocentowe spadki –  56 naszych artykułów 166 tys. razy przeczytało 35 tys. osób.

Po wzrostach – spadki.

Najpopularniejszymi tematami stycznia okazały się: Struktura konsumpcji alkoholu w Polsce, rewolucyjny gadżet – Coravin oraz ABC Rieslinga. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także 20% wyprzedaż w Vini e Affini. Wśród win dnia bezkonkurencyjne były dwie butelki z Biedronki – chilijskie Los Boldos oraz włoskie Verdicchio za… 9,99 zł.

Biedronka powróci w lutym, bo już od 6.02 wprowadza na półki nową ofertę win – z Hiszpanii. Przybliżymy Wam najważniejsze wino Toskanii – Sangiovese w jego różnych wcieleniach. Kontynuować będziemy temat, który leży na sercu wszystkim – utrudnień w sprzedaży i zakupie wina m.in. przez internet. Nowe teksty codziennie – więc zapraszamy codziennie!

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.

  • Łukasz Dulniak

    Zostawcie w spokoju te musacze, a wszystko wróci do normy ;)

    • Witol

      Łukasz Dulniak

      To chyba brak tekstów o dyskontach zaowocował spadkiem, a nie teksty o bąbelkach – ja je przeczytałem od pierwszej do ostatniej litery, a nawet niektóre zdjęcia starałem się wkuć na pamięć.

      • Sławek Chrzczonowicz

        Witol

        Też tak uważam i zamierzam w związku z tym każdy tekst zaczynać od należnego dyskontom hołdu

        • Witol

          Sławek Chrzczonowicz

          Teksty w dziale „wino dnia” można zaczynać tak: „Szukałem tego wina w Biedronce, akurat zabrakło, więc znalazłem u Mielżyńskiego”.

          • Vini-vidi-vici

            Witol

            Co do Los Boldosa w 100% racja… Zeszło w Biedrach nawet tych na wsiach jak ta lala… U Mielżyńskiego mozna kupić… ;-)

        • Krystian

          Sławek Chrzczonowicz

          Moim zdaniem ostatnio na Winicjatywie brakuje tekstów, w których znajdziemy informacje słabo dostępne bądź niedostępne w podobnych serwisach. 10 rzeczy o rieslingu i tym podobne artykuły, sumujące wiedzę na określony temat, bez trudu można znaleźć w sieci. Nie mówię ,że one są zbędne, w końcu chyba na tym polega misja Winicjatywy. Chodzi mi o ten rodzaj wiedzy jaki posiadają najbardziej doświadczeni autorzy: Chrzczownowicz, Bieńczyk, Bońkowski, Dobryłko, Jagodziński.