Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

+26%

Komentarze

Marzec za nami. Podsumowujemy go zupełnie nieprimaaprilisowo. W drugim miesiącu działalności 7833 unikalnych Użytkowników odwiedziło Winicjatywę ponad 20 tys. razy i przeczytało nasze artykuły 77 tys. razy. To wzrost o przeszło 26% w stosunku do lutego. Dziękujemy!

Winicjatywa statystyki 2012-03 Ogólnie
Nie zwalniamy.

Mili naszemu sercu Czytelnicy najwyraźniej znajdowali na Winicjatywie coś ciekawego, bo spędzali tu średnio ponad 5 minut przechodząc przeciętnie do trzech kolejnych stron (nie licząc strony wejścia). Dziękujemy naszym 760 fanom na Facebooku, generującym blisko 25% ruchu na stronie, ale też widzom oglądającym wideo o dyskontach na stronie Gazeta.pl, czytelnikom bloga Wojciecha Bońkowskiego oraz naszym przyjaciołom ze Sstarwines.pl.

Wśród najpoczytniejszych materiałów w marcu były m.in. nasza mapa sklepów z winem (zawiera już ponad 250 adresów, a wkrótce wprowadzimy ulepszony interfejs), agregator blogów (pomimo licznych głosów krytycznych cieszy się niezmiennym powodzeniem), materiał o winach z Tesco, ale także zapoczątkowana przez Marka Bieńczyka dyskusja o tym, jak popularyzować wino (dziękujemy za 75 komentarzy w tej sprawie).

Winicjatywa statystyki 2012-03 Źródła 1-10
The power of Facebook.

W marcu opublikowaliśmy 93 teksty własne, w tym 12 o tanich winach z supermarketu i 14 o drogich winach z niezależnych sklepów. Powitaliśmy czterech nowych autorów – sommeliera Pawła Białęckiego, degustatora Krzysztofa Dobryłkę, blogera Kubę Małeckiego i enologa Piotra Stopczyńskiego. Obejrzeliście nasze wideo ponad 1 tys. razy. Poleciliśmy Wam 26 win dnia w cenie od 8,99 zł. Zaprosiliśmy Was na sześć degustacji (oraz trzy, którym patronowaliśmy), w ramach których mogliście spróbować win kosztujących od 23 do 600 zł.

A tak naprawdę dopiero zaczynamy!…

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.

  • Mateusz Papiernik

    I oby tak dalej! Są chwile lepsze, są chwile słabsze, ale jedno zdecydowanie trzeba powiedzieć: gratulacje, Winicjatywo.

  • pawelB

    Hey Ho, Let’s go,  jak śpiewali Ramones

  • youtube close

    Everyone is talking about the benefits of using Online Video and you want a piece of the action…

    You know more than anyone that Video is now essential if you want to succeed online. You need excellent Videos to sell more of your products & services….