+26%
Marzec za nami. Podsumowujemy go zupełnie nieprimaaprilisowo. W drugim miesiącu działalności 7833 unikalnych Użytkowników odwiedziło Winicjatywę ponad 20 tys. razy i przeczytało nasze artykuły 77 tys. razy. To wzrost o przeszło 26% w stosunku do lutego. Dziękujemy!
Mili naszemu sercu Czytelnicy najwyraźniej znajdowali na Winicjatywie coś ciekawego, bo spędzali tu średnio ponad 5 minut przechodząc przeciętnie do trzech kolejnych stron (nie licząc strony wejścia). Dziękujemy naszym 760 fanom na Facebooku, generującym blisko 25% ruchu na stronie, ale też widzom oglądającym wideo o dyskontach na stronie Gazeta.pl, czytelnikom bloga Wojciecha Bońkowskiego oraz naszym przyjaciołom ze Sstarwines.pl.
Wśród najpoczytniejszych materiałów w marcu były m.in. nasza mapa sklepów z winem (zawiera już ponad 250 adresów, a wkrótce wprowadzimy ulepszony interfejs), agregator blogów (pomimo licznych głosów krytycznych cieszy się niezmiennym powodzeniem), materiał o winach z Tesco, ale także zapoczątkowana przez Marka Bieńczyka dyskusja o tym, jak popularyzować wino (dziękujemy za 75 komentarzy w tej sprawie).
W marcu opublikowaliśmy 93 teksty własne, w tym 12 o tanich winach z supermarketu i 14 o drogich winach z niezależnych sklepów. Powitaliśmy czterech nowych autorów – sommeliera Pawła Białęckiego, degustatora Krzysztofa Dobryłkę, blogera Kubę Małeckiego i enologa Piotra Stopczyńskiego. Obejrzeliście nasze wideo ponad 1 tys. razy. Poleciliśmy Wam 26 win dnia w cenie od 8,99 zł. Zaprosiliśmy Was na sześć degustacji (oraz trzy, którym patronowaliśmy), w ramach których mogliście spróbować win kosztujących od 23 do 600 zł.
A tak naprawdę dopiero zaczynamy!…