Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

Statystyki marca

Komentarze

Zgranej płyty ciąg dalszy: w marcu Winicjatywa po raz kolejny pobiła swoje rekordy czytelnictwa. Blisko 19 tys. Czytelników przeczytało 80 naszych tekstów przeszło 121 tys. razy. Ci Czytelnicy to Wy – dziękujemy!

A jest Was o 13% więcej niż w poprzednim rekordowym miesiącu – lutym. Cieszymy się szczególnie z 1168 osób, które przeczytały wywiad o polskim rynku wina z Markiem Kondratem i Robertem Mielżyńskim (wkrótce kontynuacja tego cyklu). Bardzo dziękujemy za uwagę 800 czytelnikom i widzom naszej wideorecenzji z Atelier Amaro, najlepszej restauracji w Polsce według przewodnika Michelina. A także 500 Winicjatywowiczom, którzy ściągnęli infografikę „jakie wino do świątecznych potraw”.

Niezmiennie zaczytywaliście się w recenzjach niedrogich win z dyskontów, takich jak Tesoro de Bullas z Biedronki (18,99 zł), Riesling J.-P. Mueller z Lidla (17,99 zł) czy Bordeaux z Żabki (19,99 zł). Ale też sprawdzaliście, co w trawie piszczy w nowym sklepie Vininova w Warszawie czy też do jakiego typu winomanów należycie.

Dziękujemy za Waszą aktywność i komentarze i zapraszamy w kwietniu. Tematem miesiąca będzie Austria. Zaprosimy Was na dwa znakomite wydarzenia – World Malbec Day (17.04) oraz kolację z Barolo (23.04).

Będzie dalszy ciąg tego, do czego się przyzwyczailiście – konkursy, recenzje tanich win z marketów, felietony czołowych polskich autorów – oraz parę nowości ;-) Nowe teksty codziennie, więc zapraszamy codziennie.

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.

  • Barolo

    Gratulacje i proszę nie robić więcej takich „numerów” jak wczoraj, bo dzień bez Winicjatywy to dzień stracony!!!

  • blurppp

    Gratulacje :) 20 tys UU to chyba więcej niż łączny nakład wszystkich polskich drukowanych magazynów winiarskich

    • Wojciech Bońkowski

      blurppp

      Gdzie tam. Czas Wina deklaruje 14 tys. a Magazyn Wino więcej o jedno zero.

      • blurppp

        Wojciech Bońkowski

        łączny deklarowany nakład obu miesięczników łącznie to 29 tys. Zakładając sprzedaż na poziomie 80% ( a tak jest przeciętnie) daje to 23200. Oba tytuły to dwumiesięczniki, czyli Winicjatywa ma blisko 2 razy tylu czytelników ( zliczając skumulowane 2 miesiące)
        Deklarowany nakład „Magazynu Wino” 23200
        http://www.mediabuy.pl/prasa/Wino_Magazyn/

        • Wojciech Bońkowski

          blurppp

          Link który Pan podał do nakładu Magazynu Wino jest sprzed wielu lat, gdy główną grupą czytelników tego pisma byli „członkowie BCC i Krajowej Rady Biznesu, politycy”. Teraz doszły tysiące innych, więc myślę że co najmniej o jedno zero Pan nie doszacował.

          • blurppp

            Wojciech Bońkowski

            Raczej wątpię. Na jutro postaram się sprawdzić, ale domy mediowe sprzedają ich jako 15000 nakładu. Również Gab w swoim raporcie opisał ich na 15000

          • Wojciech Bońkowski

            blurppp

            Panie Irku, co to są za źródła? Naprawdę nie warto się powoływać. Dla pism niepoddających się kontroli nakładu deklarowane liczby można podzielić przez 2,4 albo 10 w zależności od humoru. Pewne pismo anglosaskie deklaruje nakład 70 razy wyższy od rzeczywistego, jak się dowiedziałem od jego byłego redaktora.

          • blurppp

            Wojciech Bońkowski

            Zadzwoniłem do źródła, deklarują 100 000. Z czego 36000 prenumerata a sprzedaż ” kioskowa” 40000 na dwa miesiące. Łącznie 75 tysięcy. Ale to jest deklarowane. Kolega z domu mediowego powiedział mi prywatnie, sprzedajemy ich na 15 000 . Źródła nie podam. ( swoja drogą co nas nakłady- czyli strona biznesowa MW obchodzi , przynajmniej mnie. Mnie , czytelnika cieszy że obecny numer, jest fajny, w przeciwieństwie do 3 poprzednich

          • Wojciech Bońkowski

            blurppp

            Deklarują 36 tys. prenumeratorów? To chyba wczoraj Pan dzwonił? ;-)

          • blurppp

            Wojciech Bońkowski

            Nie dzwoniłem 10 minut temu i rozmawiałem z panią Anetą Chrzanowską .

          • Wojciech Bońkowski

            blurppp

            Ja się z Panem zgadzam, że dla czytelnika liczy się obecny numer. Tym niemniej kit wciskany w sprawie nakładu jest zatrważający.

          • blurppp

            Wojciech Bońkowski

            Panie Wojtku, bo tu chodzi o pieniądze :). szkoda nerwów, lepiej się wina napijmy. Jeszcze naszła mnie taka myśl. Winicjatywa w 2 miesiące daje około 150-160 tekstów. Różnej wielkości. To dużo kontentu, więcej niż na 116 stronach dwumiesiecznika MW. Do tego za darmo. Dwie dychy na wino zostaje :)

  • marek

    Wczorajszy żart był świetny, zorientowałem się dopiero przy zwrocie „trzy dychy” ;-)

    • Wojciech Bońkowski

      marek

      To niestety smutne, że wielu osobom wydało się to prawdopodobne. Ale robimy swoje ;-)