Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, zbierając anonimowe dane dotyczące korzystania z portalu (strona wejścia, czas trwania wizyty, klikane linki, strona wyjścia, itd.) za pomocą usługi Google Analytics lub podobnej. Zbierane dane są anonimowe – w żaden sposób nie pozwalają na identyfikację użytkownika.

Opuść stronę

Rusza Magazyn Winko

Komentarze

Nowa publikacja na polskim rynku winiarskim! Spółka IVV Media, wydawca m.in. „Magazynu Wino” i „Konia Polskiego”, inauguruje nowy dwutygodnik „Magazyn Winko”. Pismo ma być w całości poświęcone winom z dyskontów i supermarketów. Dostępne będzie bezpłatnie w sklepach takich sieci jak Biedronka, Lidl, Makro, Żabka i MarcPol. Planowany nakład – 50 tys. egzemplarzy.

Chojnow_012_biedronka
Nowe pismo ma objąć zasięgiem całą Polskę.

Wina dyskontowe w trzech kategoriach: do 8, do 10 i do 12 zł oceniać będzie w ciemno sprawdzony panel degustacyjny „Magazynu Wino”. Do win polecane będą również potrawy, które ugotować można na bazie produktów dostępnych w tym samym sklepie: w informacji prasowej czytamy, że „specjalne kolorowe naklejki ułatwią nawigację po sklepie i skrócą czas trwania zakupów. Nasz czytelnik żyje w pośpiechu, dlatego uznaliśmy, że potrzebuje szybkiego i mocnego komunikatu: do ostryg – Merlot, do deski wędlin – Carlo Rossi”.

Tomasz Kurzeja
Tomasz Kurzeja w obiektywie Ryszarda Horowitza.

Redaktorem naczelnym nowego tytułu zostanie Tomasz Kurzeja, od kilku lat związany z „Magazynem Wino”. W rozmowie z Winicjatywą tak zarysował linię programową pisma: „Czas win biodynamicznych, naturalnych, win trudnych w odbiorze się skończył. Polacy mają prawo dobrze się napić za niewielkie pieniądze. Mają prawo do czystych, intensywnych smaków niezakłóconych przez lotną kwasowość i inne wady technologiczne. Dyskonty kontrolują obecnie ponad 25% rynku wina w Polsce, a wina poniżej 10 zł stanowią lwią część sprzedaży. Kto się zajmie tym segmentem odbiorców, jeśli nie my?”.

Zerowy numer poświęcony m.in. taniej Kalifornii oraz Pinot Grigio do dań z mrożonych krewetek ukaże się już 16 kwietnia.

Komentarze

Musisz być zalogowany by móc opublikować post.

  • Guillaume Deliancourt

    April fool!!!! :))

  • G Wdowiarz

    Uśmiałem się do łez, gratulije!:)

  • Degustacja

    Pomysł jest kradziony! Pierwszy był Alpajeure Magazine :)

  • Malolepszy

    Horowitz und sein Instagram, (rückwärts zu bewegen)