Winicjatywa zawiera treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Treści na Winicjatywie mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U. 2012 poz. 1356).

Winicjatywa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Zapisz się do naszego newslettera!

Dowiedz się przed innymi o najlepszych winach, promocjach i degustacjach.

Opuść stronę

Polub nas na Facebooku! Bieżące informacje, ciekawostki i konkursy.

Rok 2016 na Winicjatywie

Komentarze

Kochani Czytelnicy, dziękujemy za kolejny wspólny rok. W 2016 roku Winicjatywa pobiła – czyli Wy pobiliście – wszelkie możliwe rekordy czytelnictwa. Przez 366 dni odwiedziło przeszło 646 tys. osób, a łączna liczba odsłon wyniosła, bagatela, 3,4 mln!

winicjatywa-statystyki-2016

Ponad 60% ruchu zapewniły nam wyszukiwarki internetowe (pozdrawiamy szczególnie ciekawych świata miłośników Carlo Rossi), ale też ponad połowa z Was wraca na Winicjatywę kilkakrotnie, w tym kilkanaście tysięcy – niemal codziennie. Dziękujemy! I zamieszczamy ranking najpopularniejszych artykułów w 2016 roku:

Najwięcej odsłon:

Biedronka – wina z Portugalii i Hiszpanii
Lidl – Kolekcja Win 2016
Biedronka – wina prosto z Włoch!
Biedronka – Wina i Smaki Francji
Biedronka – wina z Portugalii

Najwięcej odsłon – nie o marketach:

Panele degustacyjne: Primitivo – ChampagnePortorosécydr
Lidl w polskiej poezji (!!!)
Wideo: blogerzy oceniają Carlo Rossi
Wines of Portugal Grand Tasting 2016
Piotr Pietras 10. sommelierem świata

Najpopularniejsze „wina dnia”:

Bodegas y Viñedos Fontana Uclés Monte Carbonero Tempranillo–Syrah 2014
Winnica Srebrna Góra Polka
Agrolaguna Terra Rossa 2014
Rueda Verdejo Garayes 2015
Bucelas Prova Régia Reserva 2014

Najpopularniejsze wina powyżej 30 zł:

Bodegas Franco-Españolas Bordón Rioja Reserva 2009
Gizella Tokaji Furmint 2015
Kir-Yiánni Xynómavro Rámnista 2012
Tenuta Sant’Antonio Veneto Scaia Bianco 2014
Dom Bliskowice Johanniter Ultra 2015

Najciekawsze dyskusje:

Kij w mrowisko (253 komentarze!)
10 rzeczy o Sauvignon Blanc
Sherry bez szans

Nagroda specjalna redaktora naczelnego:

Włoska burgundia – „za piękny tekst na kompletnie niewłasny temat”

Komentarze

  • Gratulacje, pięknie sie rozwijacie, a człowiek sie ze 136 tysiącu userów cieszy.

  • Agnieszka

    Gratulacje!

  • Embe

    Congrats!
    I dla Biedronki również, bo jak wdać generuje z 50% trafficu…

  • „Traffic” generują Czytelnicy, a nie Biedronka.

  • A konkretnie to wszystkie materiały o Biedronce miały na Winicjatywie w 2016 roku nieco ponad 500 tys. odsłon, czyli 15,49% łącznego ruchu.

  • Embe

    Nie ma jajka bez kury :-)

  • I jeszcze dodam że Biedronce, która kontroluje ok. 40% polskiego rynku wina, poświęciliśmy przez rok 27 tekstów czyli 7% materiałów publikowanych na Winicjatywie.

  • Embe

    I bardzo dobrze! Prosimy o więcej! Merlocik od Greyrocka czeka na degustację, jestesmy ciekawi opinii. ;-&)

  • aramis

    Piłem tego „merlocika” , kompot z winogron i tyle, z całą pewnością w zeszłym roku miałem okazję pić w tej cenie wiele lepszych win, chociażby gadive, która była prawie o połowę tańsza a do defesy w tej samej cenie to według mnie mu daleko.

  • Woyteck

    Mięciutki i mało tanin? No to typowy merlot.

  • 7% treści wygenerowało 15,5 % ruchu czyli to temat ciągle chwytliwy, a jak jest z Lidlem, podobna proporcja czy bierze mniej albo bardziej. U mnie bierze bardziej.
    U mnie dyskonty maja taką proporcje 1% treści o biedronce to 1,5 % UU a 1% treści w Lidlu to 1,7% UU

  • Chcesz powiedzieć że na Twoim blogu 1% wpisów dotyczy Biedronki i 1% Lidla? Bo wydaje mi się że bliżej 10–15%…

    Na Winicjatywie – 4,6% tekstów poświęconych Lidlowi i 9,8% odsłon. Generalnie marketom przez rok poświęciliśmy 75 tekstów, czyli 20% wszystkich.

  • Nie, chcę powiedzieć, że z 1 procenta treści poświęconego Biedronce mam 1,5% odwiedzin a w wypadku Lidla z 1% treści mam 1,7% odwiedzin czyli, ze oba tematy cieszą sie nadreprezentacja zainteresowania i że Lidl popularniejszy. A suma dyskontowa to 14% contentu

  • 14% czyli mało, winszuję.

    Czyli u Ciebie materiał o dyskontach procentuje 40–70% więcej od średniej. Na Winicjatywie 100–120%, bo mamy więcej wejść z Gugla. I tyle.

  • Dokładnie tak, ludzie wpisują w googla nazwy z gazetek i z etykiet , bo je znają

  • Radek Rutkowski

    Jak na Merlota nieźle, lepiej niż marketowe Chile, chociaż chyba bardziej smakował mi Felzer z Biedry – ogólnie jestem przeciwnikiem wynalazków typu 100% Merlot, bo ten szczep się dla mnie tylko w kupażach sprawdza, więc 29,99 za butelkę to DUŻO za dużo. W tych kategoriach zakup się kompletnie nie opłaca.

  • Jak dla mnie zimny, kwasowy i surowy. Nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia.